Stewardesa care i-a inmanat trofeul lui Messi e morosanca


Maramureşeanca Adriana Paul a participat la premiere, după ce Argentina a câştigat finala Campionatului Mondial contra Franţei. Pentru ceremonia de la finalul Campionatului Mondial, ţara organizatoare a apelat la mai multe stewardese ale companiei aeriene Qatar Airways. Fetele au fost desemnate pentru a aduce medaliile şi trofeele. Adriana, originară din Bârsana, lucrează în Qatar ca stewardesă şi a fost selectată ca participantă la ceremonie. Adriana Paul a ţinut în mână trofeul pentru cel mai bun jucător al turneului, câştigat de Leo Messi.
Moroşanca a povestit ce a însemnat pentru ea să împartă scena cu Messi şi Mbappe:
A fost o experienţă de nedescris, m-am bucurat enorm că am avut şansa să fiu aleasă dintre 15 mii de însoţitori de zbor ai companiei noastre, să trăiesc live acele emoţii. Trofeul a fost greu, probabil cântărea vreo şase kilograme, îmi tremurau mâinile în continuu.
Eu sunt fată de la ţară, vin tocmai din Bârsana, din Maramureş. Am stat cu bunicii, părinţii. Mulgeam vacile dimineaţa şi după plecam, pe cărare, la şcoală. Dacă aş spune aceste lucruri cuiva care locuieşte aici, nu m-ar crede. Am plecat din România acum opt ani, am locuit trei ani în Londra şi, pe urmă, am venit în Qatar în 2017.
Am împărţit experienţa şi emoţiile atât pe scenă, cât şi în culise cot la cot cu emirul din Qatar, preşedintele Franţei şi preşedintele FIFA şi alţi reprezentanţi FIFA. Sunt foarte recunoscătoare şi realizez că este un moment unic. Am mai participat la evenimente, dar acesta a fost mondial. Să fii spectator în sine la o finală de Cupă Mondială este un moment de vis, dar să fii pe teren şi pe aceeaşi scenă cu câştigătorii Cupei Mondiale în faţa a 90.000 de spectatori şi transmis live peste tot în lume a fost spectaculos
”.

Comentarii