Catalin Chereches a facut publica relatia cu Tabita Gliga


Printr-o postare pe Facebook de ieri seară, primarul Cherecheş a dezvăluit că se află într-o relaţie sentimentală cu domnişoara Tabita Gliga. Tânăra este o modistă din Reghin, jud. Mureş, studentă la Design Vestimentar la Universitatea de Artă şi Design din Cluj-Napoca. Cei doi au fost remarcaţi deja de Revelion ca fiind împreună.
Iată postarea primarului de pe Facebook (cam siropoasă...):
Sunt recunoscător în fiecare clipă divinităţii pentru tot. Pentru cele bune, dar şi pentru momentele de impas. Sunt rezultatul tuturor sentimentelor, trăirilor şi situaţiilor în care m-am aflat pe parcursul timpului.
Sunt un om care pune suflet, în tot. Cred şi sper, merg înainte cu curaj, indiferent de cât de dificil este drumul, iar astea mi-au fost adesea lumina care m-a ghidat în perioadele extreme din viaţă.
Să iubesc şi să mă ofer celor din jurul meu, e ceea ce simt şi ştiu să fac cel mai bine. Menirea mea. Să fiu iubit, este cea mai mare binecuvântare de la Dumnezeu!
Sunt recunoscător, astăzi, pentru tot ce am în suflet şi lângă mine. Sunt recunoscător pentru mama mea, care mi-a dat viaţă şi m-a educat, care a fost şi este lângă mine negreşit, neobosit, fiind exemplul meu (şi al tuturor celor care o cunosc), de bunătate şi iubire.
Sunt recunoscător pentru comunitatea noastră unită, pentru familia mea, pentru prietenii puţini şi buni care mă înconjoară. Pentru cel mai bun prieten al meu, necuvântător, un monument, blănos, al iubirii şi al loialităţii.
Îţi mulţumesc, Doamne, pentru tot! Îţi mulţumesc şi pentru fericirea pe care astăzi o trăiesc alături de un suflet nobil şi cald, de o generozitate care mă lasă fără cuvinte. În ochii căreia privesc cu încredere, atunci când nu sunt îngenuncheat de firescul pe care îl simt în momentele petrecute alături de ea.
Aveam câţiva ani când, citind basmele din mitologia românească, am fost fascinat de Ileana Cosânzeana. În ilustraţii, dar şi în imaginaţia mea, această zână bună, avea chip divin, plete aurii, dar mai ales un suflet de o bunătate ieşită din comun. Părea ireală, doar era din basme...
Dumnezeu mi-a scos-o în cale recent şi pentru câteva clipe nu am ştiut dacă visez sau... era chiar EA! Zâna bună, ruptă din basme. Nu o cheamă Ileana Cosânzeana. Nici eu nu sunt Făt Frumos. Sunt recunoscător că ne-am găsit şi este exact aşa cum mi-am imaginat. O zână bună, o fiinţă minunată, alături de care astăzi mă simt cu adevărat binecuvântat
”.

Comentarii